ZomerExpo 2o11

Ik was niet de enige op de opening gisteren in het Haags Gemeentemuseum.
 
Eigenlijk was ik vooral benieuwd naar de inrichting en presentatie van het geheel.
Hoe ziet een ZomerExpo eruit? Hoe presenteer je 250 kunstenaars?

 
Dit viel me niet tegen ondanks dat de kwaliteit zeer varieerde.
Na even zoeken tussen de drukte ook mijn inzending gevonden. Mooi plekje.

 
Ik realiseerde me dat ik te weinig in dit fantastische gebouw kom.

De ZomerExpo 2011 is te zien t/m 14 augustus. Zie ook het aanbod lezingen ontrent deze expo.

3 reacties

Opgeslagen onder Expositie, Opening!!!

3 Reacties op “ZomerExpo 2o11

  1. Mooi werk, hing inderdaad ook op mooie plek. Ik had je er ook tussenuit gepikt.

  2. En dan aan Sibbs voor zijn promotie voor mijn blog ;).

Geef een reactie

